Noen ganger treffer mediene (og vakthavende politi) på omtale av trafikale hendelser.

Bra, Avisa Oslo og pol’ti!

«En fotgjenger har blitt påkjørt og sendt til legevakt.» Overskrift fra Avisa Oslo, lenke-> https://www.ao.no/fotgjenger-pakjort/s/30-128-17952